Ries v/d Broek en John Mathijssen benoemd tot ereleden van de vereniging.

Vrijdag, 1 februari 2013

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van onze vereniging op1 februari 2013 werd Ries van de Broek verrast door de voorzitter van de vereniging, John Mathijssen.

Deze vroeg aandacht voor het jarenlange werk dat Ries voor de vereniging heeft verzet.
De voorzitter deelde mee dat Ries tijdens het 80-jarig bestaan van de vereniging hiervoor al de gouden erespeld van onze vereniging heeft ontvangen, maar dat het bestuur heeft besloten om Ries tevens tot erelid van de vereniging te benoemen.
Vervolgens werd Ries tijdens de vergadering, onder groot applaus van de aanwezigen, gehuldigd tot erelid van de vereniging.
Maar dat was nog niet alles, want de jarenlange inzet van Ries is ook voor de federatie Sportvisserij Zuidwest Nederland niet onopgemerkt gebleven. Het bestuur van de federatie heeft daarom besloten Ries de zilveren erespeld van de federatie toe te kennen. Deze zilveren erespeld werd tijdens de vergadering aan Ries overhandigd.
Toen de voorzitter, John Mathijssen, verder wilde gaan met de bestuursverkiezing nam de secretaris van de vereniging, Werner Donkers, onverwachts het woord van hem over.
Met een verhaal over nieuwe vrijwilligers praatte de secretaris toe naar het feit dat de voorzitter, John Mathijssen, dit jaar 25 jaar bestuurslid is van onze vereniging.
De secretaris vertelde dat het bestuur hem daarvoor en ook voor het vele werk dat John voor de vereniging heeft verzet wilde bedanken en dat daarom is besloten om John de gouden erespeld van de vereniging toe te kennen.
Deze werd daarop door de secretaris aan John overhandigd.
"Maar" vervolgde de secretaris: "het bestuur heeft naast het toekennen van de gouden erespeld ook besloten om John ook tot erelid van de vereniging te benoemen".
Hierna werd John onder groot applaus van de aanwezigen benoemd en gehuldigd tot erelid.