Mededeling Contributies 2016

Zondag, 22 november 2015

Nu het einde van het jaar weer in aantocht is gaan we al weer denken aan het volgende jaar. Eén van de zaken die daarbij aan de orde komt is het betalen van de contributies voor 2016. Via deze weg willen wij jullie informeren over de stand van zaken.

De leden die onze vereniging niet gemachtigd hebben voor het automatisch afschrijven van hun contributie gaan een factuur ontvangen waarmee zij de contributie voor 2016 kunnen betalen. Aanstaande maandag gaan deze facturen op de post en zullen halverwege de volgende week bij jullie binnenvallen. Betaalt u tijdig, dan zult u de VISpas 2016 voor het einde van het jaar ontvangen.

Voor de leden, die een machtiging voor een automatische incasso hebben gegeven, hebben we de volgende informatie.
De incasso voor de VISpas 2016 zal plaatsvinden op maandag 23 november 2016. Daarnaast wordt er bij elke incassant geÏncasseerd met een uniek incassonummer. Dit is het lidmaatschapsnummer waarmee u staat ingeschreven in onze ledenadministratie.
Voor het overige is alles gelijk aan voorgaande jaren.

U zult na de incasso de VISpas 2016 voor het einde van het jaar ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Ton Verschueren, penningmeester HSV De Kleine Voorn