Vispassen 2016 zijn verstuurd

Zondag, 20 december 2015

Zaterdag 19 december heeft onze vereniging de vispassen en de daarbij behorende documenten voor verzending aangeboden bij PostNL. Het betreft de vispassen van de leden die hun contributie voor 2016 tijdig hebben betaald, hetzij door middel van een automatische incasso, hetzij door betaling van de factuur die hun is aangeboden.

Als de kerstdrukte niet voor vertraging zorgt, ontvangen genoemde leden nog vóór Kerstmis de documenten thuis. Mocht u 31 december nog niets hebben ontvangen meldt dit dan bij onze secretaris via één van de mogelijkheden onder de button "Contact" die u bovenaan deze website vindt. Voorwaarde is wel dat u de contributie vóór 17 december hebt voldaan.
Leden die hun contributie na 17 december of nog niet hebben voldaan, ontvangen de vispas en bijlagen zo spoedig mogelijk nadat zij hun contributie hebben betaald.

Nieuwe leden die zich bij onze vereniging hebben aangemeld hebben inmiddels een Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap (VBL) ontvangen dat dient om u de mogelijkheid te bieden direct te gaan vissen, in afwachting van het gereed maken van de benodigde documenten door Sportvisserij Nederland. Dit voorlopig bewijs van lidmaatschap is een visvergunning die één maand geldig is. U dient deze volledig in te vullen en bij u te hebben als u gaat vissen, zolang u de VISpas nog niet heeft ontvangen. Indien deze niet volledig is ingevuld, is de tijdelijke vergunning niet geldig.

Aangezien de tijdelijke vergunning maar één maand geldig is, heeft u, na deze maand, de VISpas van HSV De Kleine Voorn nodig om te mogen vissen. Het aanvraagformulier voor het definitief lidmaatschap, dat u eveneens hebt ontvangen, dient er voor om uw VISpas aan te vragen. U moet ervoor zorgen dat u het aanvraagformulier voor het definitief lidmaatschap volledig invult, er een postzegel opplakt en  zo spoedig mogelijk nadat u het van ons hebt ontvangen, opstuurt naar Sportvisserij Nederland. Sportvisserij Nederland zorgt er dan voor dat u uw VISpas automatisch thuis gestuurd krijgt voordat de tijdelijke vergunning is verlopen. Nadat Sportvisserij Nederland de VISpas naar u heeft opgestuurd ontvangt onze vereniging bericht van Sportvisserij Nederland dat u in het bezit bent van de VISpas.

Het bestuur