Verenigingsboot opgeknapt

Maandag, 15 februari 2016

Zoals jullie wellicht in de stukken voor de algemene ledenvergadering hebben gelezen heeft onze vereniging vorig jaar een bootje aangeschaft waarmee controle- en onderhoudswerkzaamheden aan onze viswateren kunnen worden uitgevoerd. Afgelopen week is de trailer waarop het bootje kan worden vervoerd opgeknapt door Ton Verschueren.

Het neuswiel is verplaatst, er is een verstevigingsplaat met daarop het reservewiel gemaakt en bevestigd, zwakke onderdelen zijn hersteld en overbodige zaken zijn eraf geslepen. Op een later tijdstip wordt de trailer helemaal opnieuw geverfd en ook het bootje wordt nog verder verbeterd. Er worden o.a. een bank en roeidollen in gemaakt zodat er indien gewenst mee geroeid kan worden. Dit gebeurt in de komende lente. De boot beschikt over een buitenboordmotor en er zit een elektromotor bij. Tijdens slecht weer is er een huif beschikbaar voor het buiswater en om uit de wind te zitten.
Hieronder enkele foto's van de nieuwste verenigingsaanwinst.