Uitnodig ledenvergadering 14 april 2016

Zondag, 3 april 2016

Namens het bestuur heb ik het genoegen u uit te nodigen voor het bijwonen van onze ledenvergadering op donderdag 14 april a.s. in café-zaal Roeloffs, van Bergenplein 41 te Etten-Leur. Aanvang 20.00 uur. Deze vergadering zal zoals gebruikelijk in het teken staan van de wedstrijden van onze vereniging voor het wedstrijdseizoen 2016/2017.

1. Opening door de voorzitter.
2. Notulen vorige wedstrijdvergadering.
3. Verkiezing leden wedstrijdcommissie.
4. Bespreking wedstrijdprogramma's 2016.
5. Bespreking wedstrijdreglement 2016.
6. Rondvraag.
7. Sluiting

Let op: Het betreft deze keer een zeer belangrijke wedstrijdvergadering!!!!
Een belangrijk vergaderpunt tijdens deze ledenvergadering is de verkiezing van de leden van de wedstrijdcommissie. Kees van Gils heeft namelijk aangegeven dat hij binnenkort zijn functie als commissie- en bestuurslid gaat neerleggen. Wij als bestuur en wedstrijdcommissie respecteren zijn besluit en danken hem voor het vele werk dat hij voor de wedstrijdcommissie en het bestuur heeft betekend.
Uniek in de gehele regio en ver daarbuiten is het grote aantal viswedstrijden dat De Kleine Voorn verdeeld over het gehele jaar organiseert. Voor het komende wedstrijdseizoen staat er weer een mooi programma van 34 wedstrijden gepland tussen 21 april 2016 en 22 april 2017. Echter het hele programma staat of valt bij voldoende commissieleden. Zij zorgen, naast het organiseren van de wedstrijden, voor de inschrijvingen, de loting vóór de wedstrijden en de meting en/of weging erna.
Met het vertrek van Kees van Gils is er een belangrijke vacature ontstaan voor iemand die de organisatie van de wedstrijden, het inschrijven voorafgaande aan de wedstrijden en het verwerken van de vangsten op zich wilt nemen. Het bestuur zou graag zien dat twee personen deze functie samen gaan uitvoeren, waardoor dit niet op één en dezelfde persoon neerkomt.
Wij roepen bij deze dan ook iedereen op om zich aan te melden om deze functie op zich te nemen. Mocht er zich niemand voor deze functie melden dan kan dit grote consequenties hebben voor de wedstrijden welke door onze vereniging georganiseerd worden. Het bestuur hoopt natuurlijk dat er zich voldoende kandidaten gaan aanmelden om te voorkomen dat het wedstrijdprogramma voor dit jaar drastisch moet worden ingekort tot enkele wedstrijden en het wedstrijdvissen bij onze vereniging mogelijk op termijn in zijn geheel zal verdwijnen. Er hoeft niets te worden uitgevonden om de wedstrijden te organiseren, want het betreft het overnemen van een bestaande functie. Daarnaast heeft Kees van Gils aangegeven om de nieuwe mensen te willen inwerken. Sluit eens aan en ervaar het genoegen om iets meer te doen voor de vereniging om naast vissen ook commissiewerk te doen.
Dus wilt u graag meewerken om de organisatie van de wedstrijden op u te nemen meldt u zich dan voor de vergadering aan bij het bestuur (dekleinevoorn@online.nl).

Het bestuur hoopt u allen te mogen begroeten op deze ledenvergadering.

met vriendelijke groeten,
namens het bestuur,