HSV De Kleine Voorn is op zoek naar een nieuwe penningmeester en andere bestuursleden

Zondag, 29 januari 2017

Eind vorig jaar heeft onze huidige penningmeester aangegeven op korte termijn te willen gaan stoppen met zijn functie als penningmeester. Tijdens onze Algemene Ledenvergadering van 26 januari jl. hebben we geen vervanger voor hem kunnen benoemen. In verband met zijn aangekondigde vertrek is HSV De Kleine Voorn op zoek naar een nieuwe penningmeester.

Ben jij een enthousiaste en daadkrachtige vrijwilliger, op zoek naar een nieuwe uitdaging, waarbij je de mogelijkheid krijgt om betekenisvol te zijn voor de hengelsport?
Vind je het leuk om, samen met andere vrijwilligers, iets op te bouwen?
Ben je tenminste 18 jaar en heb je ervaring met het bijhouden van een eenvoudige boekhouding, dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor leden die zich niet geroepen voelen tot de functie van penningmeester maar wel geïnteresseerd zijn in een bestuursfunctie is er ook nog ruimte in ons bestuur. Wij zijn o.a nog op zoek naar iemand die zich bezig wil gaan houden met het jeugdbeleid binnen onze vereniging.

Mocht je interesse hebben om de functie van penningmeester of lid binnen het bestuur van HSV De Kleine Voorn te vervullen neem dan contact op met het secretariaat: dekleinevoorn@online.nl
Dan maken wij z.s.m. een afspraak met je om kennis te maken en om je te laten zien wat het bestuurswerk binnen onze vereniging inhoud.