Uitnodiging Koningsvissen

Zondag, 3 september 2017

Zaterdag 16 september wordt weer het traditionele Koningsvissen gehouden. De winnaar van deze viswedstrijd mag zich het komende jaar Koning van HSV De Kleine Voorn noemen. Na afloop vindt 's middag in cafe-zaal Roeloffs de prijsuitreiking plaats van deze wedstrijd en wordt de Koning 2017 gehuldigd. Tevens worden de ereprijzen van de verschillende competities, die het afgelopen jaar gevist zijn, uitgereikt. Dit alles onder het genot van een gezamenlijke maaltijd in de vorm van een buffet.

Deelname aan de wedstrijd en het buffet is mogelijk voor alle leden van HSV De Kleine Voorn.
Dus wilt u ook eens aan een viswedstrijd deelnemen en de gezelligheid van de prijsuitreiking meemaken doe dan mee aan het Koningsvissen.

Vanwege de organisatie is het wel noodzakelijk dat u zich van te voren aanmeldt.
Het inschrijfgeld is a 5,-- euro voor het vissen inclusief deelname aan het buffet.
Mocht uw partner willen deelnemen aan het buffet betaalt hij/zij hiervoo 15,--. euro als ze geen lid is van onze vereniging.
Er wordt gevist van 8:30 tot 11:00 uur.
De loting van de plaatsen hiervoor is om 7:30 uur in cafe zaal Roeloffs.
U wordt om 12:45 uur terugverwacht voor de prijsuitreiking en het buffet.
U kunt zich per email aanmelden bij de vereniging via dekleinevoorn@online.nl
Opgave is mogelijk tot zaterdag 9 september