Uitslag Kerstwedstrijd 2017

Zaterdag, 16 december 2017

Twaalf deelnemers lieten zich niet weerhouden door de winterse buien en negatieve verwachtingen t.a.v. de vangsten en meldden zich om deel te nemen aan de laatste wedstrijd van dit kalenderjaar, de Kerstwedstrijd.

De overtuigende winnaar werd Cees Vermeeren, een van de meest ervaren en trouwe vissers als we het hebben over de wedstrijden aan de kade van de Leurse haven. Nadat hij een aantal weken eerder ook al succesvol was tijdens de Najaarscompetitie, mag hij nu weer een mooie triomf aan zijn palmares toevoegen. Cees ving vier prachtige maatvorens waaraan hij 21 kleintjes toevoegde die hem gezamenlijk 231 punten opleverden. Ook Bart Klep ving vier mooie voorns en kon als een van de weinige vissers enigszins in het spoor van Cees blijven. Bart behaalde 41 punten minder, veroorzaakt doordat hij twee vissen minder ving dan Cees en omdat zijn maatvoorns kleiner waren dan die van eerder genoemde. Gerrit Lambregts vinden we heel het najaar al in de top van alle wedstrijden en klassementen van onze vereniging. Ook deze keer meldde hij zich in de top van het klassement op de derde plaats met de meeste vissen van alle deelnemers, 37 stuks. Dat hij deze keer niet verder komt dan een derde plaats komt door het ontbreken van maatvissen in zijn collectie.
Rest mij om u namens HSV De Kleine Voorn bijzonder fijne feestdagen toe te wensen.

Naam Stuks Punten

1 Cees Vermeeren 25 231 pnt.
7 Cees Maas 7 35 pnt.
2 Bart Klep 23 189 pnt.
8 Kees Melisse 7 35 pnt.
3 Gerrit Lambregts 37 185 pnt.
9 Louis Melisse 7 35 pnt.
4 Rene Verhoef 15 90 pnt.
10 Johan Horstmans 6 30 pnt.
5 Jan van Gool 5 50 pnt.
11 Wim Heymans 3 15 pnt.
6 Kees de Winter 4 41 pnt.
12 Jef Roovers 2 10 pnt.

De winnaar van de Kerstwedstrijd, Cees Vermeeren.