Etten-Leurs Kampioenschap 2017

Donderdag, 27 april 2017

Traditioneel is er op Koningsdag weer gevist om het kampioenschap van Etten-leur. Het was koud en een stevige wind die over de haven blies maakte het er niet aangenamer op. Ondanks dit gegeven samen met de verwachting dat de vangsten niet groot zouden zijn, meldden zich toch weer zeventien deelnemers aan de start van deze wedstrijd.

De vangsten waren in lijn der verwachtingen maar wel veel beter dan vorig jaar toen er niet één vis werd gehaakt met als resultaat dat we in 2016 voor het eerst in de rijke geschiedenis van deze wedstrijd geen kampioen hadden.
Henk Kokke behaalde met twee vissen 56 punten, de meeste van alle deelnemers waardoor deze inwoner van Wagenberg zich het komende jaar Kampioen van Etten-leur mag noemen.
Op de tweede plaats eindigde Ton Aarts die de meeste vissen van alle deelnemers ving, drie stuks. De drie vissen van Ton vertegenwoordigen een waarde 49 punten. Bart klep was de eerste Etten-leurenaar in het eindklassement. Met twee vissen behaalde Bart 42 punten en plaats drie in de eindrangschikking. Na afloop was er nog een gezellig samenzijn in ons clublokaal waar alvorens de prijzen werden uitgereikt, het oranjebitter en andere drank de inwendige mens weer opwarmde.

Naam Stuks Punten

1 Henk Kokke 2 56 pnt.
10 Michael van Ginneke 1 24 pnt.
2 Ton Aarts 3 49 pnt.
11 Peter Roovers 1 24 pnt.
3 Bart Klep 2 42 pnt.
12 Wim Termohlen 1 22 pnt.
4 Cees Melisse 2 39 pnt.
13 Cees Maas 1 5 pnt.
5 Jeroen Lourense 1 38 pnt.
14 Ad Voermans 0 0 pnt.
6 Wim Heijmans 1 38 pnt.
15 Gerrit Lambregts 0 0 pnt.
7 Terry van Dijk 2 37 pnt.
16 Johan Horstmans 0 0 pnt.
8 Rene Verhoef 1 34 pnt.
17 Peter Robbeson 0 0 pnt.
9 Louis Melisse 1 28 pnt.

De Kampioen van Etten-Leur, Henk Kokke -R- ontvangt de beker uit handen van wedstrijdleider, Ad Voermans