Uitslag Havenfeesten 2017

Zaterdag, 3 juni 2017

Slechts zeven deelnemers meldden zich voor de eendagswedstrijd die onze vereniging jaarlijkse organiseert ter gelegenheid van de Leurse havenfeesten. Aan het weer kan het niet gelegen hebben want dat was prima. Er was weinig wind en de temperatuur was aangenaam zonder dat het te warm werd. Mogelijk zijn de slechte vangsten van de laatste weken de oorzaak voor het wegblijven of mogelijk toch andere geplande activiteiten tijdens het Pinksterweekend.

In ieder geval hadden de wegblijvers ongelijk want de vangsten waren prima. De zeven deelnemers vingen gezamenlijk 208 vissen wat neerkomt op bijna 30 vissen per persoon gemiddeld. Bovendien was bijna de helft van de gevangen vis boven de maat.
Overtuigend winnaar van de wedstrijd werd Wim Termohlen die maar liefst 64 vissen ving die een waarde van 654 punten vertegenwoordigden. Op plaats twee eindigde de kenner bij uitstek van het viswater in de Schoenmakershoek en winnaar van de wedstrijd van vorig jaar, Gerrit Lambregts. Gerrit ving 33 vissen die hem 602 punten opleverden. Dat Gerrit met bijna de helft van de vissen van de winnaar, Wim Termohlen, hem toch nog dicht benaderd qua puntentotaal komt doordat hij maar liefst 25 maatvissen op het droge bracht. Op de derde plaats eindigde Cees Vermeeren die 25 vissen ving die hem 401 punten opbrachten.

Naam Stuks Punten

1 Wim Termohlen 64 654 pnt.
5 Piet Boot 22 310 pnt.
2 Gerrit Lambregts 33 602 pnt.
6 Bart Klep 23 283 pnt.
3 Cees Vermeeren 25 401 pnt.
7 Peter Mathijssen 14 121 pnt.
4 Cees Maas 27 326 pnt.

De winnaar, Wim Termohlen.