Uitslag 55+ wedstrijd 2017

Donderdag, 27 juli 2017

Zeventien senioren van onze vereniging hebben donderdag 27 juli elkaar bestreden tijdens de jaarlijkse 55+ wedstrijd. De wedstrijd werd, in tegenstelling tot de meeste wedstrijden die onze vereniging organiseert, gehouden in de vijver van de Schoenmakershoek.

De vangsten waren zoals verwacht naar behoren. Niet toevallig waren de nummer één en twee dezelfde heren als tijdens de vorige wedstrijd in de Schoenmakershoek die werd gevist ter gelegenheid van de Leurse Havenfeesten. Evenals toen hield Wim Termohlen “Mister” Schoenmakershoek Gerrit Lambregts achter zich. Wim ving 39 vissen waarvan er 23 boven de maat waren en eindigde op het prachtige puntentotaal van 514. Zoals te verwachten ving Gerrit Lambrecht, die ieder hoekje en gaatje van de Schoenmakershoek kent, de meeste vissen. Jammer voor Gerrit waren de 76 stuks die hij ving gemiddeld een stuk kleiner dan de vissen van Wim waardoor hij genoegen moest nemen met 380 punten en plaats twee. Henk Kokke, die dit jaar al veel successen heeft behaald en zelfs de Brabantse kranten haalde, werd derde met 33 vissen en 273 punten.

Naam Stuks Punten

1 Wim Termohlen 39 514 pnt.
10 Sjef Roovers 21 184 pnt.
2 Gerrit Lambregts 76 380 pnt.
11 Bart Klep 17 170 pnt.
3 Henk Kokke 33 273 pnt.
12 Piet Boot 22 162 pnt.
4 Rene Verhoef 14 271 pnt.
13 Cees Maas 14 161 pnt.
5 Peter Mathijssen 18 248 pnt.
14 Cees Vermeeren 9 135 pnt.
6 Wim Heijmans 28 241 pnt.
15 John Mathijssen 16 110 pnt.
7 Cees Melisse 18 240 pnt.
16 Cees Damen 6 72 pnt.
8 Jos Woestenberg 20 234 pnt.
17 Johan Horstmans 5 25 pnt.
9 Peter Roovers 17 197 pnt.

De winnaar, Wim Termohlen