Nationale Schoonmaakdag

Maandag, 19 maart 2018

Afgelopen zaterdag zou onze vereniging tijdens de Nationale Schoonmaakdag weer de Zwartenbergse Polder en de oevers van de Leurse Haven gaan schoonmaken. Echter heeft het in de nacht van vrijdag op zaterdag dermate gesneeuwd dat er ongeveer 3 cm sneeuw lag.

Enkele diehards hadden toch de sneeuw getrotseerd en waren om 08:00 uur naar het verzamelpunt bij de Zwartenbergse molen gekomen.
Ook de directeur van Sportvisserij Zuidwest Nederland en twee mensen van Water Natuurlijk waren hiernaar toe gekomen om ons een handje te komen helpen.
Vanwege de veiligheid in verband met de gladheid en omdat het afval niet te zien was door de sneeuw is gezamenlijk besloten om de Schoonmaakdag af te lasten.
Dit is de eerste keer sinds dat onze vereniging mee werkt aan de Nationale Schoonmaakdag dat deze dag door overmacht niet door is kunnen gaan.
Het bestuur gaat kijken of we de Schoonmaakdag op een ander moment kunnen inhalen.

De vrijwilligers.