Uitslag Nieuwjaarswedstrijd 2018

Onder prima omstandigheden, gemeten naar winterse maatstaven, is onze Nieuwjaarswedstrijd, de eerste wedstrijd in het nieuwe jaar, gevist. De vangsten waren niet om over naar huis te schrijven maar toen het laatste fluitsignaal klonk, was er niemand die geen enkele vis had gevangen en dat is wel eens anders geweest.
Gerrit Lambregst begon het nieuwe jaar zoals vrijwel het gehele najaar heeft gevist, eindigen in de top van het klassement. Tijdens de Nieuwjaarswedstrijd behaalde hij zijn zoveelste overwinning nadat we in het najaar zijn teruggekeerd naar de kop van de Leurse haven. Gerrit ving 21 vissen, de meeste van alle deelnemers waarmee hij 105 punten scoorde. Met een geringe achterstand van drie punten eindigde Henk Kokke op plaats twee gevolgd door Cees Vermeeren die, samen met Gerrit Lambregts, de najaars- en winterwedstrijden 2017 van onze vereniging heeft gedomineerd. Cees ving 16 vissen die hem 80 punten opleverden.

NaamStuksPunten
1Gerrit Lambregts21105 pnt.
2Henk Kokke17102 pnt.
3Cees Vermeeren1680 pnt.
4Jan van Gool1155 pnt.
5Cees Melisse453 pnt.
6Johan Horstmans330 pnt.
7Bart Klep525 pnt.
8Rene Verhoef525 pnt.
9Wim Heijmans315 pnt.
10Cees Maas210 pnt.
11Toon van Oers210 pnt.

De winnaar van de Nieuwjaarswedstrijd, Gerrit Lambregts.