De VISpassen 2023 worden verstuurd

Zaterdag, 17 december 2022

Deze week, zijn alle VISpassen van leden die hun contributie tijdig hebben betaald, overgedragen aan de Postbezorgers.

Als de drukte rond de feestdagen geen roet in het eten strooit moet u voor Kerstmis uw VISpas in uw brievenbus vinden.
Als u voor 14-12-2022 hebt betaald en uw VISpas is voor nieuwjaar niet bezorgd, neem dan contact op met onze secretaris via een van de mogelijkheden onder de knop "Contact"  aan de bovenzijde van deze site.
In Etten-Leur, Prinsenbeek en in de gemeente Rucphen worden de passen door vrijwilligers rondgebracht, mogelijk dat u in deze gemeente de pas enige dagen eerder in uw bus aantreft.

Leden die na genoemde datum hun contributie betalen, ontvangen hun VISpas zo spoedig mogelijk nadat wij bevestiging hiervan ontvangen van onze bank.