Koningsvissen 2018

Onder prima weersomstandigheden hebben zaterdag 15 september 19 deelnemers gestreden om de Koningstitel van HSV De Kleine Voorn. Het werd een spannende wedstrijd waarin de nummers één en twee elkaar maar zes punten ontliepen en waarin de vangsten over het algemeen goed waren. De gezamenlijke deelnemers vingen 394 vissen waarvan er 89 de maat hadden. Gemiddeld werden bijna 22 vissen per persoon gevangen.
Na de afgelopen jaren al veel successen te hebben geboekt tijdens de wedstrijden van onze vereniging, zette Louis Melisse een kroon op zijn werk door de Koningtitel 2018-2019 van HSV De Kleine Voorn te veroveren. Louis ving 38 vissen waarvan er elf de vereiste maat hadden en die een totale waarde vertegenwoordigden van 427 punten. Op geringe achterstand met 421 punten legde Wim Termohlen beslag op plaats twee. Wim ving 48 vissen die 421 punten op de teller brachten, de meeste stuks van alle deelnemers. Negen van Wim zijn vissen hadden de vereiste maat. Henk Kokke, die evenals Wim Termohlen dit jaar al vele successen behaalde, mocht als derde het podium betreden. Henk ving elf maatvissen waaraan hij 23 “kleintjes” toevoegde om te eindigen op een puntentotaal van 389.
Vermeldingswaardig is ook dat de enige junior die mee viste, Luuk Lauwerijssen, een mooie achtste plaats behaalde met negentien vissen waarvan zes maatse. Een prima prestatie van Luuk die dit jaar voor het eerst wedstrijden vist bij onze vereniging.
NaamStuksPunten
1Louis Melisse38427 pnt.
2Wim Termohlen48421 pnt.
3Henk Kokke34389 pnt.
4Ad Voermans19300 pnt.
5Michael van Ginneke33288 pnt.
6Piet Boot18230 pnt.
7Jan van Gool25227 pnt.
8Luuk Lauwerijssen19223 pnt.
9Arend Lammerse21202 pnt.
10Cees Maas23197 pnt.
11Rene Verhoef14169 pnt.
12Peter Robbeson16139 pnt.
13John Mathijssen23136 pnt.
14Wim Heymans17130 pnt.
15Kees van Gastel18128 pnt.
16Kees Damen10109 pnt.
17Johan Hultermans1097 pnt.
18Cipran Martineac855 pnt.
19Bart Klep00 pnt.