Nieuwjaarswedstrijd 2020

Dertien deelnemers hebben afgelopen zaterdag deelgenomen aan onze eerste wedstrijd van het nieuwe kalenderjaar, de zogenaamde Nieuwjaarswedstrijd. De temperatuur was redelijk hoog voor de tijd van het jaar maar de stevig wind die dwars over de haven blies, maakte dat het koud aanvoelde voor de deelnemers. Gelukkig bleef het droog en dat verzachte een heleboel.
De vangsten qua aantallen vielen niet tegen, wat wel tegenviel dat het voornamelijk baarsjes waren die op het droge werden gebracht. Slechts twee deelnemers lukte het om een maatvoorn te haken.
De eerste prijswinnaar in het nieuwe jaar werd Louis Melisse die met 50 stuks veruit de meeste vissen ving en die daarmee ook met afstand de meeste punten vergaarde van alle deelnemers (250).
Gerrit Lambregts ving 36 vissen met een waarde van 180 punten die hem de tweede plaats in de eindrangschikking opleverde. Aan Rene Verhoef viel de eer te beurt om het erepodium compleet te maken. Dankzij 31 vissen bleef de teller voor Rene stilstaan op 155 punten.

De volledige uitslag is: '
NaamStuksPunten
1Louis Melisse50250 pnt.
2Gerrit Lambregts36180 pnt.
3Rene Verhoef31155 pnt.
4Arend Lammerse21136 pnt.
5Henny Oomen1384 pnt.
6Ad Voermans1575 pnt.
7Johan Hultermans1470 pnt.
8Wim Heijmans1260 pnt.
9Michael van Ginneke1155 pnt.
10Johan Horstmans630 pnt.
11Cees Maas420 pnt.
11Kees van Eekelen420 pnt.
13Cees van Gastel315 pnt.

De winnaar van de Nieuwjaarswedstrijd, Louis Melisse.