Koningsvissen 2021

Nog nooit in de lange en rijke historie van het Koningsvissen van onze vereniging was het voorgekomen dat de huidige Koning zijn titel wist t prolongeren. Zaterdag 18 september tijdens de z.g. visserskermis is daar een eind aangekomen. Bij prachtig nazomerweer lukte het Cees van Gils om voor het tweede jaar op rij de titel Koning van HSV De Kleine Voorn te bemachtigen. Tijdens een wedstrijd op de stijgers langst het Jaagpad aan de Leurse haven liet Cees 23 concurrenten achter zich. De vangsten waren niet best en ook Cees ving maar drie vissen maar dankzij een mooie brasem van 53 cm. (96 pnt.) en twee maatvissen bleef hij al zijn concurrenten voor. Cees van Eekelen die zes vissen ving waaronder vier maatse bleef met 124 punten nog het dichts in de buurt van Cees. Wim van Meer die in totaal vier vissen haakte, waaronder ook een brasem, werd derde met 99 punten. Wim Heymans ving de meeste vissen van alle deelnemers, veertien stuks, maar omdat het gros van zijn vangst onder de maat was, moest hij genoegen nemen met een vierde plaats die hij deelde met Cees Melisse.

Vak AStuksPuntenVak BStuksPunten
1Cees van Gils3146 pnt. 13Michael van Ginneke945 pnt.
2Cees van Eekelen6124 pnt. 14Ton Aarts630 pnt.
3Wim van Meer499 pnt. 15Nies Suikerbuijk229 pnt.
4Wim Heijmans1491 pnt. 16Bart Klep525 pnt.
5Cees Melisse691 pnt. 17Rene Verhoef315 pnt.
6Henny Oomen587 pnt. 18Cees van Gastel210 pnt.
7Henk Kokke672 pnt. 19Jan van Gool15 pnt.
8Sjef Roovers764 pnt. 20Bertus van Eekelen00 pnt.
9Gerrit Lambregts863 pnt. 21Cees Maas00 pnt.
10Ad Voermans663 pnt. 22John Mathijssen00 pnt.
11Johan Hultermans561 pnt. 23Louis Melisse00 pnt.
12Arend Lammerse546 pnt. 24Peter Robbeson00 pnt.

Onze  Koning 2021, Cees van Gils.