Nationaal Concours 2021

Afgelopen zaterdag hebben 16 vissers deelgenomen aan ons Nationaal concours, een wedstrijd die openstaat voor iedereen die in bezit is van een geldige VISpas, dus niet alleen voor leden van HSV De Kleine Voorn. Ooit trok deze wedstrijd tientallen deelnemers uit de wijde omgeving naar Etten-Leur maar dat lijkt verledentijd.
Toch was het de enige deelnemer, die niet tot de vaste kern van wedstrijdvissers van onze vereniging behoord, die deze wedstrijd naar zijn hand zette. Joop van Steenderen, daar hebben we het over, ving niet eens de meeste vissen maar de vissen die hij ving waren dermate groot dat hij de rest van zijn concurrenten ver achter zich liet. Met zeven vissen waaronder drie brasems behaalde Joop 313 punten. Op de tweede plaats eindigde Arend Lammerse die het gehele seizoen al voor in de diverse klassementen is terug te vinden. Met zestien vissen, waarvan zeven maatse, behaalde Arend 231 punten. Wim van Meer werd derde met negentien vissen, het hoogste aantal van alle deelnemers. Hij noteerde 114 punten.
Vak AStuksPuntenVak BStuksPunten
1Joop van Steenderen7313 pnt. 9Ad Voermans966 pnt.
2Arend Lammerse16231 pnt. 10Terry van Dijk1365 pnt.
3Wim van Meer19114 pnt. 11Cees Maas647 pnt.
4Louis Melisse897 pnt. 12John Mathijssen945 pnt.
5Henk Kokke1092 pnt. 13Cees van Gastel630 pnt.
6Gerrit Lambregts687 pnt. 14Bart Klep525 pnt.
7Rene Verhoef786 pnt. 15Johan Hultermans315 pnt.
8Jef Roovers468 pnt. 16Wim Heijmans00 pnt.