Snoeiwerkzaamheden Zandwiel afgerond.

Maandag, 26 oktober 2015

Zaterdag 24 oktober zijn de snoeiwerkzaamheden rondom de Zandwiel voltooid. Volgende week zaterdag gaan enkele bestuursleden samen met vrijwillegers visplekken rondom de Rommeswiel creëren.

10 oktober informeerde wij u al over de snoeiwerkzaamheden rondom de Zandwiel. Met het snoeien van de weide aan de Haagse Dijk zijn deze werkzaamheden nu afgerond. Aanvullend aan de foto's van de achterzijde van het viswater, die in het eerdere nieuwsbericht zijn geplaatst, ziet u hieronder nog enkele foto's van de voorzijde. De huidige foto's zullen binnenkort, samen met foto's die in het verleden zijn gemaakt van één van onze oudste en mooiste viswateren, in een fotoboek worden gepubliceerd.

A.s zaterdag 31oktober wordt begonnen met het snoeien van overtollige bossages rondom de Rommelwiel zodat ook dit historische viswater zijn oude glans terugkrijgt. De werkzaamheden starten omstreeks 10:30 uur

Aan de Haagse Dijk is een tweede poortje geplaatst, nabij de eerste stijger aan de Zuidoostkant.