Spek de kas van onze club bij Jumbo Etten-Leur

Donderdag, 1 maart 2018

Vanaf woensdag 28 maart start Jumbo Etten-Leur een actie waarmee de verenigingen in Etten-Leur een financiële ondersteuning kunnen ontvangen. Dit gebeurt met de ‘Spek de Kas van je Club actie, waarvoor Jumbo Etten-Leur een totaalbedrag van € 20.000,- beschikbaar stelt. Onze vereniging is één van de deelnemende verenigingen.

Tijdens deze ‘Spek de Kas van je Club’ actie ontvangen klanten voor elke € 10,- aan boodschappen een waardepunt. Deze waardepunten kunnen ze in de winkel doneren aan de vereniging van hun keuze.
Zowel de Jumbo aan de Geerkade als de Jumbo aan de Kerkwerve doen mee aan deze actie en u ontvangt op beide locaties de waardepunten. U kunt uw waardepunten van 28 maart 2018 t/m 15 mei 2018 aan onze vereniging doneren.

Draagt u onze vereniging een warm hart toe dan vragen wij u uw ontvangen waardepunten aan onze vereniging te doneren. Hoe meer waardepunten klanten doneren aan onze vereniging, hoe groter het totaalbedrag zal zijn dat wij ontvangen. Vanaf dit jaar wil onze vereniging de Jeugdbegeleiding binnen onze vereniging beter gaan oppakken, waarbij we de kinderen de basisbeginselen van het vissen willen gaan bijbrengen. Het geld dat we via deze ‘Spek de kas van je Club’ actie ontvangen willen we voor de jeugdige vissertjes gaan inzetten. Trommel dus zoveel mogelijk mensen op om hun boodschappen te doen bij één van de twee Jumbo vestigingen in Etten-Leur en hun ontvangen waardepunten aan HSV De Kleine Voorn te doneren en daarmee de kas van onze club te spekken!