55+ wedstrijd 2018

Donderdag, 26 juli 2018

Tien diehards lieten zich afgelopen donderdag niet weerhouden door de extreme hitte en meldden zich ‘s-morgens om 7:30 uur op het terras van ons clublokaal café zaal Roeloffs om zich in te schrijven voor de jaarlijkse 55+ wedstrijd van HSV De Kleine Voorn.

De vangsten waren prima, de tien vissers brachten gezamenlijk 339 vissen op het droge wat neerkomt op gemiddeld 34 vissen per persoon, het is wel eens minder.
De overwinning ging naar de visser die dit jaar alle wedstrijden die in de Schoenmakershoek zijn gehouden heeft gedomineerd, Wim Termohlen. Na winst tijdens het Kampioenschap van Etten-leur en de wedstrijd tijdens de Leurse havenfeesten stond er ook deze keer geen maat op Wim die met 123 vissen 640 punten behaalde. Op de tweede plaats eindigde Gerrit Lambregts die 59 vissen ving die hem 467 punten opleverden. Gerrit ving acht maatvissen, de meeste van alle deelnemers. Kees van Gastel maakte het podium compleet door 29 vissen te vangen die een waarde vertegenwoordigen van 246 punten.
De uitslag:
Naam Stuks Punten
1 Wim Thermohlen 123 640 pnt.
2 Gerrit Lambregts 59 467 pnt.
3 Kees van Gastel 29 246 pnt.
4 Kees Maas 16 231 pnt.
5 Bart Klep 31 225 pnt.
6 Johan Hultermans 23 151 pnt.
6 Piet Boot 23 151 pnt.
8 Toon van Oers 10 104 pnt.
9 Kees van Eekelen 17 85 pnt.
10 Johan Horstmans 8 82 pnt.

De winnaar, Wim Termohlen