Kampioenschap van Etten-Leur 2019

Zaterdag, 27 april 2019

De keuze van onze wedstrijdcommissie om meer wedstrijden, waaronder de wedstrijd om het Kampioenschap van Etten-Leur, te vissen in de vijver in de Schoenmakershoek blijkt voorlopig succesvol. De twaalf deelnemers aan deze wedstrijd vingen gezamenlijk 208 vissen waarvan er 69 aan de maat waren.

Met groot machtsvertoon eiste Henk Kokke dit jaar de titel voor zich op. Henk ving 34 vissen waarvan er maar liefst 20 de vereiste maat hadden. Met dit resultaat behaalde hij 692 punten. Vermeldingswaardig is dat onze Kampioen “baars vangen” zijn prestatie deze keer neerzette zonder ook maar één van zij favorieten te vangen. Op plaats twee eindigde Michael van Ginneke die een week eerder nog winnaar werd van onze voorjaarscompetitie. Michael ving twaalf vissen boven de maat en dertien eronder die een waarde vertegenwoordigden van 369 punten. Terry van Dijk legde beslag op plaats drie door dertig vissen te vangen waarvan er zes boven de maat waren.
Na afloop werden onder het genot van een hapje en een drankje de prijzen uitgereikt in ons clublokaal café zaal Roeloffs.

Naam Stuks Punten
1 Henk Kokke 34 692 pnt.
2 Michael van Ginneke 25 369 pnt.
3 Terry van Dijk 30 250 pnt.
4 Cees Maas 20 246 pnt.
5 Jan van Gool 18 239 pnt.
6 Gerrit Lambregts 37 185 pnt.
7 Jef Roovers 13 179 pnt.
8 Cees van Gastel 14 93 pnt.
9 Ton Aarts 8 70 pnt.
10 Bart Klep 2 54 pnt.
11 Wim Heijmans 2 46 pnt.
12 Johan Hultermans 5 44 pnt.

De Kampioen van Etten-Leur, Henk Kokke