Het laatste verenigingsnieuws

VISpas 2019

publicatiedatum: Donderdag, 22 november 2018

Een deze dagen ontvangen onze leden, die geen machtiging hebben gegeven om hun contributie automatisch af te laten schrijven van hun bankrekening, een factuur met daarop het door hen verschuldigde bedrag aan contributie 2019. Bij leden die onze vereniging wel hebben gemachtigd om de contributie af te schrijven, zal het verschuldigde bedrag deze week van hun rekening worden afgeschreven.

Vijver aan de Hoge Neerstraat ontdaan van zwerfvuil

publicatiedatum: Zondag, 18 november 2018

Omdat we, ten gevolge van de abnormaal droge zomer en te weinig neerslag in het daarop volgende jaargetijde, te maken hebben met een zeer lage grondwaterstand en dien ten gevolge te weinig water in de viswateren in de omgeving van de Neerstraat, heeft het bestuur van HSV De Kleine Voorn, in samenspraak met het Waterschap, besloten om van de nood een deugd te maken en de kanten en het water aldaar, te ontdoen van zwerfvuil en andere onrechtmatigheden.

Schoonmaakactie vijver Hoge Neerstraat.

publicatiedatum: Donderdag, 8 november 2018

Het zal iedereen wel opgevallen zijn dat het waterpeil van de vijver in de Hoge Neerstraat heel erg laag staat. Dat komt door de gevolgen van de grootte droogte waar we nog steeds mee te maken hebben. Door de zeer lage grondwaterstand is het meeste water van de vijver de grond ingetrokken.

34 nieuwe visstoepen langs de Leurse haven

publicatiedatum: Woensdag, 10 oktober 2018

Afgelopen weken is een langgekoesterde wens van onze vereniging gerealiseerd, het creëren van extra visstoepen langs de Leurse haven.

Federatief nieuws

Welkom

Hengelsportvereniging De Kleine Voorn werd op 19 september 1930 opgericht op de Leur door een aantal enthousiaste vissers. In 1951 werd onze vereniging Koninklijk erkend. In het begin huurde de vereniging de visrechten van een paar wateren binnen de gemeente. Inmiddels huurt K.E. HSV De Kleine Voorn de visrechten van bijna alle bevisbare wateren binnen de gemeente Etten-Leur. HSV De Kleine Voorn beheert deze wateren in samenwerking en in goed overleg met de gemeente Etten-Leur, waterschap Brabantse Delta en Staatsbosbeheer. Momenteel telt onze vereniging ruim 1100 leden, waaronder ongeveer 100 jeugdleden, en is hiermee één van de grootste sportverenigingen van Etten-Leur.

Onze sponsoren

Het weer in Etten-Leur

Het weer en regenradar
Etten-Leur
Weeronline.nl - Meer weer in Etten-Leurweeronline.nl Altijd jouw weer

De laatste aangepaste pagina´s.

11-11 Uitslag derde wedstrijd Najaarscompetitie
28-10 Uitslag tweede wedstrijd Najaarscompetitie