Het laatste verenigingsnieuws

Privacyverklaring HSV De Kleine Voorn

publicatiedatum: Donderdag, 17 mei 2018

Vandaag heeft HSV De Kleine Voorn zijn privacyverklaring op deze website gepubliceerd onder de button "Over ons" bovenaan deze pagina. Door hieronder op "Lees verder" te klikken, kunt u de privacyverklaring eveneens lezen.

Parkeren tijdens het vissen in de Leurse Haven langs de Zevenbergse weg.

publicatiedatum: Maandag, 9 april 2018

De provincie Noord-Brabant heeft onze vereniging gewezen op gevaarlijke situaties die kunnen ontstaan door het parkeren van auto’s in de berm langs de Zevenbergse weg. Om te voorkomen dat er daar een parkeerverbod gaat komen moeten wij als vereniging een goed voorbeeld geven. Daarom gelden vanaf nu de volgende regels:

Uitnodiging ledenvergadering

publicatiedatum: Zondag, 25 maart 2018

Geachte leden, Het bestuur heeft het genoegen u uit te nodigen voor het bijwonen van onze ledenvergadering op donderdag 5 april a.s. in café zaal Roeloffs, van Bergenplein 41 te Etten-Leur. Aanvang 20:00 uur.

Nationale Schoonmaakdag

publicatiedatum: Maandag, 19 maart 2018

Afgelopen zaterdag zou onze vereniging tijdens de Nationale Schoonmaakdag weer de Zwartenbergse Polder en de oevers van de Leurse Haven gaan schoonmaken. Echter heeft het in de nacht van vrijdag op zaterdag dermate gesneeuwd dat er ongeveer 3 cm sneeuw lag.

Welkom

Hengelsportvereniging De Kleine Voorn werd op 19 september 1930 opgericht op de Leur door een aantal enthousiaste vissers. In 1951 werd onze vereniging Koninklijk erkend. In het begin huurde de vereniging de visrechten van een paar wateren binnen de gemeente. Inmiddels huurt K.E. HSV De Kleine Voorn de visrechten van bijna alle bevisbare wateren binnen de gemeente Etten-Leur. HSV De Kleine Voorn beheert deze wateren in samenwerking en in goed overleg met de gemeente Etten-Leur, waterschap Brabantse Delta en Staatsbosbeheer. Momenteel telt onze vereniging ruim 1100 leden, waaronder ongeveer 100 jeugdleden, en is hiermee één van de grootste sportverenigingen van Etten-Leur.

Onze sponsoren

Het weer in Etten-Leur

Het weer en regenradar
Etten-Leur
Weeronline.nl - Meer weer in Etten-Leurweeronline.nl Altijd jouw weer

De laatste aangepaste pagina´s.