Verenigingslijst van Viswateren

Naast de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren moet iedereen die een JeugdVISpas of VISpas heeft ook de Verenigingslijst van Viswateren (het witte boekje) bij hebben en kunnen tonen aan een bevoegd controleur. Dit kan digitaal via uw smartphone, tablet of d.m.v. de papieren versies van deze lijsten.
In deze lijst staat het aantal wateren waarin u alleen met de JeugdVISpas of VISpas van HSV De Kleine Voorn mag vissen. Tevens staan in de Verenigingslijst van Viswateren aanvullende voorwaarden vermeld waaraan men zich moet houden als men gaat vissen.

De Verenigingslijst van Viswateren is voor drie jaar geldig. Maar natuurlijk verandert er in de loop van deze drie jaar het één en het ander. Indien van toepassing verschijnt er een aanvullingslijst voor de Verenigingslijst van Viswateren waarin de wijzigingen staan vermeld, ook deze aanvullingslijst moet je dan bij hebben en kunnen tonen aan een bevoegd controleur.

De papieren versie van het boekje en eventuele aanvullingslijsten kunt u aanvragen bij het secretariaat van HSV De Kleine Voorn via het mailadres dekleinevoorn@online.nl
Het boekje en eventuele aanvullingslijsten kunt u ook gratis ophalen bij Dierenspeciaalzaak de Korenmolen, Kortebrugstraat 94, 4871 XT Etten-Leur.
Indien gewenst kunt u het witte boekje of bijlagen thuislaten. Voorwaarde is dat u het boekje en indien van toepassing de bijlagen, dan als PDF-bestand digitaal op uw smartphone of tablet meeneemt naar de waterkant. Het PDF-bestand is te downloaden door op onderstaande link te klikken.

Download Vereniginslijst van Viswateren