Hoge Neerstraat

Dit water ligt in het centrum van Etten-Leur. Het is goed bereikbaar met zowel de auto als met de fiets. Aan het viswater aan de Vlaamse Schuur is door de gemeente een grote visplaats voor invaliden aangelegd. In het algemeen kan men stellen dat alle oevers van de wateren vrij vlak zijn en men kan er goed een visplaats vinden. Het viswater gelegen aan de Vlaamse Schuur is een zeer populair viswater bij zowel jong als oud. Ook menig gezin weet zijn weg naar dit viswater te vinden. Het viswater dankt zijn populariteit vooral aan het groot aantal karpers, die aanwezig zijn in dit water. Een zeer goede vangst door zowel groot als klein is meer regel dan uitzondering.
De vissoorten zoals karpers, voorn, zonnebaars en grondeltjes zijn rijkelijk aanwezig en men moet met de materiaalkeuze er dus rekening mee houden dat een karper regelmatig het aas wil nemen.
Met betrekking tot het viswater in woonwijk Hoge Neerstraat zijn de volgende aanvullende bijzondere bepalingen van toepassing:

Aanvullende informatie:

Looprecht:
Op alle groenstroken welke vanaf de openbare weg toegankelijk zijn.

PUNT VAN AANDACHT:
De populariteit van deze wateren brengt met zich mee dat de vereniging zeer regelmatig klachten krijgt over vervuiling en geluidsoverlast. We weten dat ook niet vissers regelmatig vertoeven aan dit water. Echter als vereniging willen we u toch verzoeken alert te zijn op bovenstaande zaken, zodat dit mooie en goede viswater behouden kan blijven voor onze vereniging.

NEEM UW AFVAL DUS MEE NAAR HUIS!