JeugdVISpas

De JeugdVISpas is bedoeld voor jeugd tot en met 13 jaar. Met deze vergunning mogen zij met maximaal twee hengels vissen. Met de JeugdVISpas mag gevist worden in alle wateren die door onze vereniging worden gepacht. De JeugdVISpas is een pasje ter grote van een betaalpasje met daarop de gegevens van het betreffende jeugdlid en de gegevens van de hengelsportvereniging. Bij de JeugdVISpas behoort tevens de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren en de Verenigingslijst van Viswateren. In deze lijsten van viswateren staan de wateren vermeld waar gevist mag worden, alsmede het reglement dat men in acht moet nemen. Iedere houder van de JeugdVISpas dient op de hoogte te zijn van deze regels en men kan hierop dus worden aangesproken.

of ga naar een van onze verkooppunten.