Meevistoestemming

Sinds begin 2015 wordt er door Sportvisserij Nederland een speciale vergunning uitgegeven waarmee het voor mogelijk wordt gemaakt om gratis een introducé mee te nemen om te vissen. Deze speciale vergunning, de MeeVIStoestemming, is een schriftelijke toestemming voor één persoon om één dag gratis mee te mogen vissen met iemand die in het bezit is van een geldige VISpas. Als lid van een aangesloten hengelsportvereniging (VISpashouder) kun je dus familie, vrienden of kennissen die geïnteresseerd zijn gratis een dag meenemen om kennis te maken met het vissen. De beste ambassadeur voor de sportvisserij ben jij! Daarmee verlaagt het de drempel voor mensen die het vissen een keer willen proberen. Zij hoeven niet meteen een VISpas aan te schaffen en lid te worden van een vereniging.

De MeeVIStoestemming is alleen geldig op de wateren uit de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse VISwateren.

Klik hier om direct een MeeVIStoestemming te bestellen.

Let op: bestel alleen als je zeker weet met wie en welke dag je samen gaat vissen. Je kunt maximaal drie keer per jaar bestellen en alleen voor 3 verschillende mensen. Iemand kan ook slechts 1 keer meevissen, daarna zal deze persoon zelf een VISpas moeten aanschaffen.