gecombineerde ledenvergadering en wedstrijdvergadering

Mrt 2022

Met de beste wensen voor het nieuwe jaar heb ik het genoegen u namens het bestuur uit te nodigen voor het bijwonen van onze gecombineerde ledenvergadering en wedstrijdvergadering op donderdag 14 april a.s. in café-zaal Roeloffs, van Bergenplein 41 te Etten-Leur. Aanvang 20.00 uur.

Knutselmiddagen voor de jeugdleden

Feb 2022

Beste jeugdlid van hengelsportvereniging De Kleine Voorn, In de wintermaanden staat het vissen bij de meeste vissers op een laag pitje. Wij hebben een actie bedacht om jullie toch te kunnen vermaken met de hengelsport.

Landelijke Opschoondag 2022

Feb 2022

Zaterdag 19 maart neemt onze vereniging weer deel aan de Landelijke Opschoondag. Op deze dag gaan we met een groep vrijwilligers het zwerfvuil langs de Leurse Haven en in de Zwartenbergse Polder opruimen. Wilt u helpen om onze vereniging op een positieve manier onder de aandacht te brengen dan bent u van harte welkom. We verzamelen om 08:00 uur op de parkeerplaats bij de Zwartenbergse molen. De ervaring van de voorgaande jaren leert ons dat we rondom de middag klaar zullen zijn.

Algemene Ledenvergadering wordt verplaatst.

Jan 2022

Traditioneel wordt op de laatste donderdag van de maand januari altijd onze Jaarvergadering gehouden. Dat zou dit jaar dus op 27 januari geweest zijn. Echter door de huidige coronamaatregelen is het niet mogelijk om deze Algemene Ledenvergadering op die datum te laten plaatsvinden.

Kerstwedstrijd 2021

Dec 2021

Met dertien deelnemers aan het vertrek is zaterdag onze laatste wedstrijd van 2021 gevist, de traditionele Kerstwedstrijd. De weersomstandigheden waren redelijk om te vissen. Er was weinig wind maar de vochtige lucht waaruit soms wat nevel neerdwarrelde zorgde voor een trieste aanblik. De vangsten waren niet goed maar beter dan vooraf verwacht. Dertien vissers brachten gezamenlijk 74 vissen op het droge, bijna zes vissen gemiddeld per persoon.

Kerst- en Nieuwjaarswedstrijd vervroegd.

Dec 2021

De wedstrijdcommissie heeft besloten om zowel de Kerst- als de Nieuwjaarswedstrijd te vervroegen naar 12:00 uur.

De VISpassen 2022 worden verstuurd

Dec 2021

In week 50, worden alle VISpassen van leden die hun contributie tijdig hebben betaald, overgedragen aan de Postbezorgers.

VISpas 2022

Nov 2021

Een dezer dagen ontvangen onze leden, die geen machtiging hebben gegeven om hun contributie automatisch af te laten schrijven van hun bankrekening, een factuur met daarop het door hen verschuldigde bedrag aan contributie 2022. Bij leden die onze vereniging wel hebben gemachtigd om de contributie af te schrijven, zal het verschuldigde bedrag omstreeks 22 november van hun rekening worden afgeschreven.

Tim van Aert Jeugdkampioen 2021

Okt 2021

Op woensdagmiddag 13 oktober is het Jeugdkampioenschap 2021 van HSV De Kleine Voorn gevist in de vijver aan de Schoenmakershoek. Vijftien kinderen hadden zich vooraf ingeschreven en op de wedstrijddag zelf hebben nog twee kinderen zich ingeschreven aan de wedstrijdtafel. Negentig minuten lang hebben deze kinderen in spanning gestreden, de meeste erg fanatiek en af en toe geholpen door vrijwilligers als het even tegenzat. De wedstrijd was een afsluiting van een reeks vislessen in de vijver aan de Hoge Neer en Schoenmakershoek.

Viswedstrijd voor onze jeugdleden

Sep 2021

Op woensdagmiddag 13 oktober is er een viswedstrijd voor de jeugd waarbij we gaan vissen voor het Jeugdkampioenschap van HSV De Kleine Voorn 2021.