Foto's gezocht

Dinsdag, 1 december 2015

Om de website verder te verfraaien is HSV De Kleine Voorn op zoek naar foto's van de Koningen van onze vereniging en andere aan de hengelsport gerelateerde onderwerpen.

Zoals jullie ongetwijfeld al hebben gezien zijn op deze website een aantal fotoboeken geplaatst. Deze zijn gemaakt met behulp van foto's die ooit op de oude websites van onze vereniging hebben gestaan. De foto's vanaf 2003 zijn bewaard gebleven maar niet allemaal.
Wij vragen jullie, indien je nog oude - digitale - foto's in bezit hebt en deze beschikbaar wilt stellen,  deze te mailen naar het E-mailadres van onze vereniging: dekleinevoorn@online.nl. Vanzelfsprekend moeten de foto's wel gerelateerd zijn aan de hengelsport en/of onze vereniging.

Als je geen digitale maar wel foto's op papier hebt kunnen wij die zelf digitaliseren. Als je papieren foto's beschikbaar wilt stellen, informeer dan onze secretaris via een van de mogelijkheden onder de button "Contact" bovenaan deze site. Wij maken dan z.s.m. een afspraak met je. De originele foto's krijg je vanzelfsprekend terug.

Wij gaan in ieder geval een fotoboek maken van de Koningen van De Kleine Voorn maar denken ook aan andere onderwerpen zoals bijzondere vangsten in onze viswateren of activiteiten die door onze vereniging in het verleden zijn georganiseerd. De Koningen en Koningin vanaf 2003 zijn in ons bezit, echter niet alle foto's zijn van goede kwaliteit. Dus als je nog iets in je archief hebt, hetzij foto's van voor 2003 of foto's van daarna van goede kwaliteit, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Het bestuur.