Uitslag 55+ wedstrijd 2015

Donderdag, 30 juli 2015

Ondanks dat tot net voor aanvang van de wedstrijd de regen met stromen uit de hemel kwam, meldden zich toch nog 15 deelnemers voor de jaarlijkse wedstrijd voor 55 plussers en arbeidsongeschikten. Voor het eerst organiseerde onze vereniging een wedstrijd in de vijver van de Schoenmakershoek en zoals uit het aantal gevangen (mooie) vissen blijkt, niet zonder succes. Vanzelfsprekend zal deze wedstrijd door de wedstrijdcommissie grondig worden geanalyseerd waarbij voor en tegen zullen worden afgewogen maar het is niet onwaarschijnlijk dat deze wedstrijd navolging krijgt.
De winnaar van deze wedstrijd werd Gerrit Lambrecht die dit water als geen ander kent. Gerrit ving 12 mooie voorns en voegde daar vier ondermaatse aan toe wat hem 346 punten opleverde. Op eerbiedige afstand qua punten maar wel met één vis meer dan Gerrit werd Wim Termohlen tweede door met 17 vissen 218 punten tebehalen. Jac de Graauw ving eveneens 17 vissen maar die waren net iets kleiner dan die van Wim waardoor hij op 216 punten eindigde.

Naam Stuks Punten Naam Stuks Punten
1 Gerrit Lambregts 16 st. 346 pnt. 9 Jos Woestenberg 6 st. 78 pnt.
2 Wim Thermohlen 17 st. 218 pnt. 10 Wim Heijmans 12 st. 77 pnt.
3 Jac de Graauw 17 st. 216 pnt. 11 Cees Damen 8 st. 70 pnt.
4 Henk Kokke 13 st. 180 pnt. 12 Jeroen Lourense 4 st. 60 pnt.
5 Kees van Gils 16 st. 140 pnt. 13 Jan Santbergen 3 st. 60 pnt.
6 John Mathijssen 7 st. 134 pnt. 14 Johan Horstmans 7 st. 56 pnt.
7 Peter Roovers 12 st. 111 pnt. 15 Cees Maas 6 st. 51 pnt.
8 Bart Klep 10 st. 110 pnt.

De winnaar van de wedstrijd, Gerrit lambregts.