John Mathijssen neemt na 28 jaar afscheid van het bestuur

Zondag, 31 januari 2016

Donderdag 28 januari 2016 tijdens de Algemene Ledenvergadering heeft John Mathijssen, na 28 jaar bestuurslid van onze vereniging te zijn geweest, afscheid genomen als bestuurslid.

Het voorzitterschap is door de vertrekkend voorzitter op symbolische manier overgedragen aan de nieuwe voorzitter Jan van Gool, door de voorzittershamer aan hem over te dragen.
Omdat John Mathijssen al in het bezit is van de zilveren- en gouden erespeld van onze vereniging, hij al erelid van de vereniging is en hij, mede door zijn werkzaamheden voor onze vereniging, al een koninklijke onderscheiding heeft ontvangen, konden wij hem geen ereprijzen meer geven.
Wellicht zal er ooit nog een standbeeld voor hem verschijnen aan de Leurse haven. Vooruitlopend daarop heeft De Kleine Voorn een standbeeld laten maken in de vorm van een visser in de kleren van De Kleine Voorn. Dit werd hem door het bestuur tijdens de algemene ledenvergadering  overhandigd uit dankbaarheid voor het vele werk dat hij voor onze vereniging heeft gedaan.

John draagt de voorzittershamer over aan Jan van Gool
Natuurlijk zijn er bloemen voor de scheidend voorzitter
en een standbeeld in de vorm van een visser.