Spek de kas van onze club bij Jumbo Etten-Leur

Zondag, 27 maart 2016

Jumbo Etten-Leur organiseert een actie waarmee een financiële bijdrage voor onze vereniging bij elkaar gespaard kan worden. De actie heet ‘Spek de kas van je club’. Jumbo Etten-Leur stelt daarvoor een bedrag van € 20.000,- beschikbaar.

Tijdens deze ‘Spek de kas van je Club’ actie ontvangen klanten voor elke € 10,- aan boodschappen een waardepunt. Deze waardepunten kunnen ze in de winkel of via de Facebook pagina: www.facebook.com/jumbo.ettenleur.geerkade of www.facebook.com/jumbo.ettenleur.kerkwerve onder tabblad Sponsoractie doneren aan de vereniging van hun keuze. Zowel de Jumbo aan de Geerkade als de Jumbo aan de Kerkwerve doen mee aan deze actie, u ontvangt op beide locaties de waardepunten. U kunt uw waardepunten vanaf 30 maart 2016 t/m 10 mei 2016 aan onze vereniging doneren.

Draagt u onze vereniging een warm hart toe dan vragen wij u, uw ontvangen waardepunten aan onze vereniging te doneren. Hoe meer waardepunten klanten doneren aan onze vereniging, hoe groter het totaalbedrag zal zijn dat wij ontvangen. Vanaf dit jaar wil onze vereniging de jeugdbegeleiding binnen onze vereniging beter gaan oppakken, waarbij we de kinderen de basisbeginselen van het vissen willen gaan bijbrengen. Het geld dat we via deze ‘Spek de kas van je Club’ actie ontvangen, willen we voor de jeugdige vissertjes gaan inzetten. Trommel dus zoveel mogelijk mensen op om hun boodschappen bij één van de twee Jumbo vestigingen in Etten-Leur te doen en hun ontvangen waardepunten aan HSV De Kleine Voorn te doneren en daarmee de kas van onze club te spekken!