Verzoek om hulp aan de wedstrijdvissers

Maandag, 16 mei 2016

Zoals jullie in het voorgaande artikel hebben kunnen lezen, neemt onze vereniging op 28 mei weer deel aan de Nationale Hengeldag. Het doel is om onze jeugdleden en andere jeugdige vissers wegwijs te maken in de hengelsport. De jeugdcommissie van onze vereniging vraagt u of u deze dag of een deel daarvan aanwezig wilt zijn om u kennis en ervaring te delen met uw jeugdige collega's.

Indien u positief op dit verzoek reageert vragen wij u dit voor woensdag 25 mei kenbaar te maken bij het secretariaat van onze vereniging via onderstaand mailadres:

De Jeugdcommissie.