Financiële bijdrage van Jumbo-actie ontvangen

Donderdag, 9 juni 2016

In de periode 30 maart 2016 t/m 10 mei 2016 organiseerde Jumbo Etten-Leur een actie waarmee een financiële bijdrage voor onze vereniging bij elkaar gespaard kon worden. De actie heet ‘Spek de kas van je club’. Deze week is door Jumbo een bedrag van € 271,04 gestort op de rekening van onze vereniging.

HSV De Kleine Voorn dankt allen die hun waardepunten aan onze vereniging hebben gedoneerd. Natuurlijk ook een woord van dank aan de organisator van de actie "Jumbo Etten-leur".
Vanaf dit jaar wil onze vereniging de jeugdbegeleiding binnen onze vereniging beter gaan oppakken, waarbij we de kinderen de basisbeginselen van het vissen willen gaan bijbrengen. Het geld dat we via deze ‘Spek de kas van je Club’ actie hebben ontvangen, willen we voor de jeugdige vissertjes gaan inzetten.