In memoriam Cor Willemse

Maandag, 17 oktober 2016

Vrijdag 14 oktober, één dag voor zijn 80ste verjaardag, is ons gewaardeerd lid Cor Willemse plotseling overleden. Wij herinneren ons Cor als een betrokken lid die de vereniging op velerlei manieren de helpende hand toestak en actief deelnam aan vele wedstrijden van onze vereniging. Afgelopen voorjaar leverde hij samen met dochter Ineke nog een actieve bijdrage aan de Nationale schoonmaakdag en tijdens de Nationale Hengeldag in mei bracht hij zijn kennis en ervaring over aan de jongste leden van onze vereniging.

De crematie van Cor, waar u van harte welkom bent, vindt plaats op zaterdag 22 oktober om 15:00 uur in crematorium Zegestede, Ionweg 12 te Roosendaal.
Als u persoonlijk afscheid wilt nemen van Cor kan dat op woensdag 19 oktober tussen 20:00 en 20:30 uur in uitvaartcentrum Verbraak, Bergsebaan 104 te Nispen.

Het bestuur en leden van HSV De Kleine Voorn wensen Ineke, Hans en de kinderen heel veel kracht tijdens de komende periode.

Cor -zittend - was dit voorjaar nog actief deelnemer aan de Nationale schoonmaakdag.