Uitnodiging voor de algemene ledenvergadering

Zondag, 22 januari 2017

Het bestuur van HSV De Kleine Voorn nodigt zijn leden uit voor het bijwonen van de ledenvergadering op donderdag 26 januari a.s. in café-zaal Roeloffs, van Bergenplein 41 te Etten-Leur. Aanvang 20.00 uur.

Zoals de laatste jaren gebruikelijk is zullen exemplaren van de jaarverslagen een half uur voor aanvang van de vergadering ter inzage liggen in café-zaal Roeloffs. De leden waarvan bij ons een e-mailadres bekend is zullen de jaarverslagen voorafgaande aan de vergadering per e-mail ontvangen. Tijdens de ledenvergadering zullen de verslagen dan bladzijde voor bladzijde behandeld en goedgekeurd worden. De notulen die behandeld zullen worden betreft de notulen van de jaarvergadering van vorig jaar d.d. 28 januari 2016.

Kandidaten voor een bestuursfunctie kunnen zich tot een half uur voor aanvang van de vergadering melden bij het bestuur. Een kandidaatstelling dient te voorzien zijn van tenminste 5 handtekeningen van leden van onze vereniging en een akkoordverklaring van de kandidaat.

Ook kunnen leden die zich kandidaat willen stellen voor de kascontrolecommissie of andere commissies zich voor aanvang van de vergadering melden bij het bestuur.

Het bestuur hoopt u allen te mogen begroeten op deze ledenvergadering.

Als u hier klikt ziet u de volledige agenda die u desgewenst kunt printen.