Werner Donkers benoemd tot erelid

Zondag, 29 januari 2017

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van onze vereniging op 26 januari 2017 is onze secretaris Werner Donkers gehuldigd voor de enorme verdiensten die hij heeft voor HSV De Kleine Voorn. Uit handen van voorzitter Jan van Gool ontving Werner de gouden verenigingsspeld waarna, op voordracht van het bestuur, de Algemene leden vergadering hem tot erelid benoemde.

Werner is bijna veertig jaar lid van onze vereniging waarvan 25 jaar als bestuurslid op de post van secretaris, welke functie hij tot op heden, tot grote tevredenheid van onze leden, bekleed. Naast zijn functie als secretaris vervult Werner nog diverse andere rollen binnen de vereniging en is hij het bruggenhoofd tussen HSV De Kleine Voorn en diverse moeder- en zusterverenigingen zoals Sportvisserij Nederland en Sportvisserij Zuidwest Nederland, het Waterschap de Brabantse Delta en vele anderen.
Door al deze in- en externe functies en relaties is Werner voor velen het gezicht van HSV De Kleine Voorn. Als secretaris is Werner de contactpersoon tussen de leden en het bestuur.
Vele van onze leden hebben hem weleens ontmoet wanneer hij op de vroege zondagmorgen, als lid van de “Viswaterbeheer Commissie”, watermonsters nam in een van onze viswateren. Ook is Werner lid van de commissie “Controle & Handhaving”. De kans is groot dat hij uit hoofde van die functie ooit naar uw Vispas heeft gevraagd tijdens een controleactie. Binnen het bestuur is hij vertegenwoordigd in de “Statutencommissie”.

Het moge duidelijk zijn dat Werner niet zomaar het jongste erelid ooit van onze vereniging is geworden. Het daverende applaus van de algemene ledenvergadering na zijn benoeming was warm en meer dan gemeend.
Nogmaals feliciteren het bestuur en alle leden van HSV De kleine Voorn Werner met de onderscheidingen en spreken de wens uit dat Werner nog vele jaren zijn kennis en ervaring ter beschikking van onze vereniging zal stellen.