Uitnodiging voor de ledenvergadering

Zondag, 2 april 2017

Het bestuurvan HSV De Kleine Voorn nodigt u uit voor het bijwonen van onze ledenvergadering op donderdag 13 april 2017.

De bijeenkomst vindt plaats in café-zaal Roeloffs, van Bergenplein 41 te Etten-Leur. Aanvang 20.00 uur.
Deze vergadering zal zoals gebruikelijk in het teken staan van de wedstrijden van onze vereniging voor het wedstrijdseizoen 2017/2018. Maar, omdat we het financieel jaarverslag en het verslag van de kascontrolecommissie tijdens de Algemene Ledenvergadering van 26 januari jl. niet konden goedkeuren komen deze, na enkele wijzigingen, tijdens de vergadering van 13 april weer aan de orde. Ook hopen wij u onze nieuwe kandidaat voor het penningmeesterschap van onze vereniging te kunnen voorstellen en hem met uw goedkeuring te kunnen verkiezen als nieuwe penningmeester.

Als u hier klikt ziet u de agenda van de vergadering die u desgewenst kunt downloaden of printen.

Als u hier klikt ziet u het concept wedstrijdreglement 2017 dat u desgewenst kunt downloaden of printen.

Als u hier klikt ziet u het concept zomerprogramma 2017 dat u desgewenst kunt downloaden of printen.

Als u hier klikt ziet u het concept winterprogramma 2017/2018 dat u desgewenst kunt downloaden of printen.