Koppelwedstrijd 2016

Zaterdag, 16 april 2016

Zaterdag 16 april hebben 15 deelnemers de laatste wedstrijd van ons winterseizoen gevist. Het weer viel niet tegen. Hoewel er een stevige bries over de haven stond bleven de verwachte buien uit.

Omdat er de afgelopen weken tijdens het vrije vissen een aantal leuke vangsten waren geregistreerd, waren de meeste vissers met een optimistisch voorgevoel naar het wedstrijdparcours afgereisd. Zoals wel vaker gebeurt is een wedstrijd waarin veel deelnemers kort op elkaar zitten anders dan wanneer je met enkele vissers aan de waterkant zit. Als je met velen uit dezelfde vijver moet putten is de buit over het algemeen geringer. Dat was ook zaterdag het geval, minder dan de helft van alle deelnemers ving vis.
Winnaar werd het koppel Ad Voermans en Sjef Poppelaars, waarbij de credits uitgaan naar Sjef, die de volledige productie van 2933 gram voor zijn rekening nam. Op de tweede plaats eindigde Jeroen Lourens en Wim Termohlen. Hier was het Wim Termohlen die als enige van beide vis ving en wel 1955 gram.
Henk Kokke en Johan Maas waren het enige koppel waar beide vissers vis op het droge brachten. Mede hierdoor behaalde zij de derde plaats met 1121 gram.

De Volledige uitslag is:

Namen
Totaal gewicht Gewicht Visser 1 Gewicht Visser 2
1 Voermans, Ad Poppelaars, Sjef 2933 gr.
2933 gr.
2 Lourense, Jeroen Termohlen, Wim 1955 gr.
1955 gr.
3 Kokke, Henk Maas, Johan 1121 gr. 597 gr. 524 gr.
4 Verhoef, Rene Willemse, Cor 740 gr. 740 gr.
5 Roovers, Peter Heymans, Wim 664 gr.
664 gr.
6 Santbergen, Jan Klep, Bart 642 gr. 642 gr.
7 Mathijssen, John Melisse, Cees 569 gr. 569 gr.
8 Maas, Cees Maas, Cees 0 gr.

De winnaars van de koppelwedstrijd Ad Voermans en Sjef Poppelaars.