55+ wedstrijd 2016

Donderdag, 28 juli 2016

Met 20 deelnemende seniorleden kan onze wedstrijdcommissie weer terugzien op een geslaagde wedstrijd. Zoals uit de naam blijkt is de 55+ wedstrijd een krachtmeting tussen de oudere leden van onze vereniging die eenmaal per jaar, in de vakantieperiode wordt georganiseerd.

Het wedstrijdparcours in de Schoenmakershoek staat over het algemeen garant voor leuke vangsten wat tijdens deze wedstrijd wederom door een aantal deelnemers werd bevestigd. De gezamenlijke deelnemers haakten 215 vissen, de winnaar van de wedstrijd - Wim Termohlen - nam er daar 25 van voor zijn rekening. Voor Wim maakt het niet uit in welk water we vissen. Of het in de Leurse haven is, in een viswater van een andere vereniging of zoals nu in een stadsvijver. Altijd staat Wim zijn mannetje en vrijwel altijd vinden we hem terug in de top van het klassement. Deze keer liet hij met 276 punten alle concurrenten ver achter zich. De nummer twee Gerrit Lambregts is ongetwijfeld de grootste kenner van het viswater aan de Schoenmakershoek. Als hij niet zelf aan het vissen is, zie hem wel - gevraagd of ongevraagd - beginnende oudere en jongere vissers helpen en adviseren. Gerrit buitte zijn kennis van het viswater uit door 15 vissen te vangen die een waarde van 177 punten vertegenwoordigden. Peter Mathijssen, die als derde eindigde eindigde kwam één punt te kort voor de tweede plaats. Hij ving 20 vissen, na Wim Termohlen de meeste van alle deelnemers en vergaarde 176 punten.

Naam Stuks Punten
1 Wim Termohlen 25 st. 276 pnt.
2 Gerrit Lambregts 15 st. 177 pnt.
3 Peter Mathijssen 20 st. 176 pnt.
4 Cees van Gils 18 st. 172 pnt.
5 Ton Aarts 11 st. 169 pnt.
6 Jac de Graauw 20 st. 166 pnt.
7 Johan Snoeren 9 st. 148 pnt.
8 Cees Maas 14 st. 129 pnt.
9 Henk Kokke 7 st. 128 pnt.
10 Peter Roovers 18 st. 111 pnt.
11 Wim Heymans 14 st. 108 pnt.
12 Bart Klep 2 st. 94 pnt.
13 Cees Vermeeren 10 st. 65 pnt.
14 Jos Woestenberg 3 st. 65 pnt.
15 John Mathijssen 8 st. 55 pnt.
16 Jan Santbergen 3 st. 46 pnt.
17 Jef Roovers 9 st. 45 pnt.
18 Cees de Winter 6 st. 30 pnt.
19 Arend Lammerse 3 st. 15 pnt.
20 Piet Boot 0 st. 0 pnt.

De winnaar van de wedstrijd, Wim Termohlen