Koningsvissen 2016

Zaterdag, 17 september 2016

In tegenstelling tot andere jaren hebben we dit jaar weinig aansprekende resultaten gezien van Bart Klep tijdens de recente competities en eendagswedstrijden met uitzondering van de laatste vakantiewedstrijd. Tijdens deze wedstrijd toonde Bart ons dat hij nog steeds zijn mannetje kan staan. Afgelopen zaterdag onderstreepte hij dat nog eens dunnetjes door de meest prestigieuze wedstrijd van het seizoen te winnen, namelijk het Koningsvissen.

Gedurende één jaar mag Bart zich Koning van De Kleine Voorn noemen.
De wedstrijd was ongemeen spannend want Bart moest alle zeilen bijzetten om Peter Roovers van het lijf te houden die naast hem zat op het parcours. Beide heren vingen zeventien vissen en ook het aantal maatse vissen was nagenoeg gelijk, Peter ving er zelfs één meer dan Bart, Het was een brasem van 94 punten die Bart op het droge bracht die uiteindelijk de doorslag gaf. Bart eindigde op 311 punten tegen 280 punten voor Peter. Op de derde plaats eindigde Wim Termohlen die we met regelmaat terugvinden op een van de ereplaatsen. Wim scoorde 236 punten dankzij tien vissen die hij ving.
Zoals gebruikelijk werd de dag besloten met een gezellig samenzijn in ons clublokaal, café zaal Roeloffs.

Naam Stuks Punten

1 Bart Klep 17 311 pnt.
11 Peter Robbeson 2 39 pnt.
2 Peter Roovers 17 280 pnt.
12 Peter Mathijssen 2 37 pnt.
3 Wim Termohlen 10 236 pnt.
13 Jeroen Lourense 7 35 pnt.
4 Wim Heymans 11 129 pnt.
14 Louis Melisse 1 30 pnt.
5 Ad Voermans 10 129 pnt.
15 Johan Maas 4 20 pnt.
6 John Mathijssen 6 101 pnt.
16 Arend Lammerse 0 0 pnt.
7 Cees van Gils 9 89 pnt.
17 Cees Maas 0 0 pnt.
8 Gerrit Lambregts 4 78 pnt.
18 Rene Verhoef 0 0 pnt.
9 Sjef Roovers 3 73 pnt.
19 Sjef Poppelaars 0 0 pnt.
10 Ton Aarts 1 64 pnt.

De Koning 2016, Bart Klep