Uitnodiging aan alle jeugdleden van HSV De Kleine Voorn

Zaterdag, 4 mei 2019

We zijn verheugd u te kunnen meedelen dat HSV De Kleine Voorn op 25 mei 2019 zal deelnemen aan de Nationale Hengeldag. De Nationale Hengeldag is de dag waarop de hengelsport in Nederland zich presenteert aan de rest van Nederland. Speciaal wordt tijdens deze dag veel aandacht besteed aan de jeugdige/toekomstige vissers. Wij als HSV De Kleine Voorn willen hierbij onze jeugdige vissers op een bijzondere, professionele en leuke manier laten kennismaken met een moderne sport.

Onder begeleiding van jeugdbegeleiders, wedstrijdvissers en vrijwilligers van HSV De Kleine Voorn zorgen wij er samen voor dat 25 mei 2019 een spetterende dag wordt, waarin vissen centraal staat. Tijdens deze dag laten wij zien dat vissen niet alleen een hengeltje in het water leggen is, maar ook nog eens erg leuk is om te doen!

Voor wie en waar is deze dag en wat gaan we doen:

Deelname is voor alle jeugdigen tot en met 13 jaar. Dus breng je vriendjes of vriendinnetjes mee.
Vanaf 9:00 uur zal er aan de vijver in het Schoenmakerspark een informatiestand van HSV De Kleine Voorn staan. Daar kun je terecht met al je vragen die je hebt over het vissen. Ook worden er diverse leuke activiteiten gehouden waar alle kinderen aan kunnen deelnemen.

Tot 10:00 uur kunnen de jeugdige vissertjes vrij vissen waarbij onze vrijwilligers de jeugdigen zullen helpen. Omstreeks 10:00 uur zal onder de aanwezige jeugdigen een kleine vriendschappelijke wedstrijd worden gehouden tot 12:00 uur. Omstreeks 13:00 uur zullen wij deze dag afsluiten en de uitslag van de wedstrijd bekend maken waarna alle jeugdige vissertjes hun prijs in ontvangst mogen nemen.

Wat breng u mee:
Wij verzoeken onze jeugdige vissertjes zoveel mogelijk hun eigen materiaal mee te brengen. Denk hierbij aan een hapje en een drankje, stoeltje, handdoek, hengel en aas. Mocht dit niet helemaal toereikend zijn dan zorgen wij ervoor dat iedereen toch een visje kan vangen.

Aanmelden:
Wij verzoeken u om op voorhand uw zoon/dochter aan te melden voor onze jeugddag. Waarom vragen wij dit? Al de jeugdige vissertjes zullen die dag een dagvergunning op naam ontvangen, mede ook om te bepalen hoeveel prijzen wij moeten halen.

Hoe kunt u zich aanmelden:
stuur een mailtje naar dekleinevoorn@online.nl, vermeld hierin de naam van uw zoon/dochter geboortedatum en adres. Deze gegevens zullen niet aan derden wordt verstrekt en alleen voor persoonlijke doeleinden worden gebruikt.

Tijdens deze dag is het mogelijk dat er foto- en filmmaterialen gemaakt worden. Uw zoon of dochter kan dus hierop vastgelegd worden. Deze foto’s zullen later worden gebruikt om op de website van HSV De Kleine Voorn te worden gezet.

Met vriendelijke groet,

Jeugdbegeleiders en Bestuur HSV De Kleine Voorn