Jubilarissen gehuldigd tijdens de Algemene Ledenvergadering

Woensdag, 31 januari 2018

Tijdens de Algemene Ledenvergadering zijn door het bestuur van de vereniging een aantal leden die zich al lange tijd voor de vereniging inzetten in het zonnetje gezet.

Addie Hendrickx, Bart Klep en Gerrit Lambregts kregen de zilveren erespeld van de vereniging door de voorzitter opgespeld, omdat zij zich al meer dan 15 jaar als vrijwilliger voor de vereniging inzetten.
Cees Maas kreeg de gouden erespeld van de vereniging opgespeld, omdat hij al meer dan 25 jaar voor de vereniging actief is als vrijwilliger.
De voorzitter bedankte deze vrijwilligers in het bijzonder en alle andere vrijwilligers in het algemeen, omdat zij er voor zorgen dat de vereniging kan blijven bestaan.
Zonder vrijwilligers bestaat er geen vereniging.

Van links naar rechts, Cees Maas, Gerrit Lambregts, Bart Klep en Addy Hendrickx

Hieronder vier foto's waarop respectievelijk Cees Maas, Addy Hendrickx, Bart Klep en Gerrit Lambregts de speld en felicitaties ontvangen van onze voorzitter, Jan van Gool