Parkeren tijdens het vissen in de Leurse Haven langs de Zevenbergse weg.

Maandag, 9 april 2018

De provincie Noord-Brabant heeft onze vereniging gewezen op gevaarlijke situaties die kunnen ontstaan door het parkeren van auto’s in de berm langs de Zevenbergse weg. Om te voorkomen dat er daar een parkeerverbod gaat komen moeten wij als vereniging een goed voorbeeld geven. Daarom gelden vanaf nu de volgende regels:

• Parkeer in de rijrichting van de weg, dus met de auto richting Etten-Leur.
  • Kom je vanuit de richting van Etten-Leur dan je auto keren op de parkeerplaats bij de Zwartenbergse molen. DUS NIET OP DE WEG KEREN!!!
  • Parkeer uw auto ruim in de berm, minimaal 0,5m vanaf de witte streep en het fietspad.
  • Kijk bij het wegrijden goed in uw spiegels en rijdt pas weg als er geen ander verkeer in aantocht is.