Maatregelen vakantie- en 55+ wedstrijden i.v.m. hitte

Maandag, 23 juli 2018

In verband met de aanhoudende hitte heeft onze wedstrijdcommissie in samenspraak met het bestuur besloten om de 55+ wedstrijd te vervroegen naar 8:30 uur. De wedstrijd eindigt om 11:00 uur. Inschrijven kan op het terras van ons clublokaal café zaal Roeloffs tot 7:30 uur. Het inschrijfgeld voor deze wedstrijd bedraagt € 3,50.

Mocht ook volgende week de temperatuur boven de 25 graden zijn zal de geplande vakantiewedstrijd van 31 juli worden afgelast. U wordt hierover tijdig, tenminste een dag vooraf, geïnformeerd op deze site. Bij twijfel mag u contact opnemen met onze wedstrijdleider Ad Voermans, tel: 06-21546920.
Hetzelfde geldt voor de vakantiewedstrijd van 7 augustus. Ook over deze wedstrijd wordt u tijdig geïnformeerd over het wel of niet doorgaan.