Nieuwjaarswedstrijd 2018

Zaterdag, 13 januari 2018

Onder prima omstandigheden, gemeten naar winterse maatstaven, is onze Nieuwjaarswedstrijd, de eerste wedstrijd in het nieuwe jaar, gevist. De vangsten waren niet om over naar huis te schrijven maar toen het laatste fluitsignaal klonk, was er niemand die geen enkele vis had gevangen en dat is wel eens anders geweest.

Gerrit Lambregst begon het nieuwe jaar zoals vrijwel het gehele najaar heeft gevist, eindigen in de top van het klassement. Tijdens de Nieuwjaarswedstrijd behaalde hij zijn zoveelste overwinning nadat we in het najaar zijn teruggekeerd naar de kop van de Leurse haven. Gerrit ving 21 vissen, de meeste van alle deelnemers waarmee hij 105 punten scoorde. Met een geringe achterstand van drie punten eindigde Henk Kokke op plaats twee gevolgd door Cees Vermeeren die, samen met Gerrit Lambregts, de najaars- en winterwedstrijden 2017 van onze vereniging heeft gedomineerd. Cees ving 16 vissen die hem 80 punten opleverden.

Naam Stuks Punten
1 Gerrit Lambregts 21 105 pnt.
2 Henk Kokke 17 102 pnt.
3 Cees Vermeeren 16 80 pnt.
4 Jan van Gool 11 55 pnt.
5 Cees Melisse 4 53 pnt.
6 Johan Horstmans 3 30 pnt.
7 Bart Klep 5 25 pnt.
8 Rene Verhoef 5 25 pnt.
9 Wim Heijmans 3 15 pnt.
10 Cees Maas 2 10 pnt.
11 Toon van Oers 2 10 pnt.

De winnaar van de Nieuwjaarswedstrijd, Gerrit Lambregts.