Havenfeesten 2019

Zaterdag, 8 juni 2019

De slechte weersomstandigheden met een wind die naar stormkracht neigde en ook nog een spat regen zijn ongetwijfeld de belangrijkste reden voor het gering aantal deelnemers aan de wedstrijd die wij jaarlijks vissen tijdens de Leurse havenfeesten. De vangsten waren ook niet om over naar huis te schrijven maar gelukkig kon iedere deelnemers na afloop één of meerdere vissen aanbieden aan de jury.

Michael van Ginneke werd eerste met 137 punten gevolgd door Cees van Gastel met 112 punten. Cees Maas, donderdag nog vakwinnaar, werd derde met 87 punten, juist voor Henny Oomen die met 82 punten vierde werd. Johan Hultermans sluit deze keer de rij met tien punten.

De volledige uitslag is:
Naam Stuks Punten
1 Michael van Ginneke 16 137 pnt.
2 Cees van Gastel 16 112 pnt.
3 Cees Maas 11 87 pnt.
4 Henny Oomen 7 82 pnt.
5 Johan Hultermans 2 10 pnt.

De winnaar Michael van Ginneke, ontvangt de felicitaties van wedstrijdleider Ad Voermans.