1e Voorjaarswedstrijd afgelast i.v.m. corona.

Donderdag, 12 maart 2020

Het RIVM bracht het advies uit aan Brabanders om onderlinge sociale contacten zoveel mogelijk te beperken, om zo verspreiding van het coronavirus in te perken dan wel te vertragen. In navolging hiervan heeft het NOC*NSF laten weten besloten te hebben het advies uit te brengen om alle sportwedstijden en - evenementen in Brabant tot en met komend weekend af te gelasten.

Verschillende organisaties reageren hier gelijk op door alle wedstrijden voor komende weekend af te gelasten. Ook het amateurvoetbal in Brabant ligt dit weekend plat.
Ook de georganiseerde hengelsport wil gehoor geven aan het advies van NOC*NSF en Sportvisserij Nederland doet daarom een dringende oproep aan alle hengelsportverenigingen in Noord-Brabant die dit weekend wedstrijden of evenementen gepland hebben staan in Noord-Brabant deze af te gelasten en op een ander moment plaats te laten vinden.
Het bestuur en de wedstrijdcommissie van onze vereniging hebben dit besproken en gezamenlijk besloten om de eerste wedstrijd van de Voorjaarscompetitie die voor a.s. zaterdag 14 maart op de agenda staat niet door te laten gaan. Afhankelijk van de situatie zal deze mogelijk over een paar weken ingehaald worden.
We kijken van dag tot dag hoe de situatie rondom het corona virus zich ontwikkelt en we zullen de adviezen van het RIVM en Sportvisserij Nederland blijven opvolgen. Houd dus goed de website van onze vereniging in de gaten.