Wedstrijdprogramma wordt 18 juli herstart

Zondag, 5 juli 2020

Deze week zijn het bestuur en de wedstrijdcommissie van onze vereniging een aangepast wedstrijdprogramma voor de rest van dit seizoen overeengekomen. Het programma loopt van 18 juli 2020 tot 17 april 2021. Er worden voorlopig alleen wedstrijden gevist met eigen leden, mogelijk dat op het eind van het jaar hier nog enkele tweekampen aan worden toegevoegd. Het volledige programma vindt u rechtsonder op de homepage van deze site. Desgewenst kunt u het volledige programma downloaden vanaf de pagina Wedstrijden/Toelichting op deze map.

Het programma starten we met  een zaterdagochtend- en dinsdagmiddagcompetitie, gevolgd door de Leliecompetitie. Later in het seizoen volgen nog de Voor- en Najaarscompetitie. Al deze competities bestaan uit vier wedstrijden met uitzondering van de Leliecompetitie die uit zes wedstrijden bestaat. Het inschrijfgeld voor de competities van vier wedstrijden bedraagt € 7,50 dat van de Leliecompetitie € 15,--.
Naast genoemde competitie worden er ook nog drie individuele wedstrijden gehouden te weten: Het Koningsvissen en de Kerst- en Nieuwjaarswedstrijd.
Als de Coronacrisis het toestaat wordt mogelijk later in het jaar nog een uit- en thuiswedstrijd tegen SIOG gevist.

De wedstrijden worden gevist volgens het reglement dat op 4-4-2019 is vastgesteld.

Van u wedstrijdvissers verwachten we dat u de 1,5 meter afstand regel respecteert, zowel tijdens het inschrijven in ons clublokaal café zaal Roeloffs als op het wedstrijdparcours. Meelopen met de controleur tijdens het meten is verboden.

Het bestuur en wedstrijdcommissie.