Algemene Ledenvergadering wordt verplaatst.

Zondag, 10 januari 2021

Traditioneel wordt op de laatste donderdag van de maand januari altijd onze Jaarvergadering gehouden. Dat zou dit jaar dus op 28 januari zijn. Echter door de huidige coronamaatregelen is het niet mogelijk om deze Algemene Ledenvergadering op die datum te gaan houden.

Daarom heeft het bestuur besloten om deze vergadering te gaan verplaatsen. Indien de coronamaatregelen het toe gaan laten willen we op 8 april 2021 een gecombineerde Jaar- en Wedstrijdvergadering gaan houden. Zodra we weten of we op die datum een ledenvergadering kunnen en mogen organiseren zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groeten,
Namens het bestuur,